Apteka nie ponosi opłat za skierowanie do niej pacjenta, który wykonał zapytanie o dostępność na portalu GdziePoLek.pl, ponieważ to pacjent jest klientem z punktu widzenia realizacji indywidualnej usługi.
W zależności od infrastruktury technicznej apteki, mogą wystąpić koszty obsługi technicznej (jednorazowe i/lub okresowe).
Opłaty ustalane są indywidualnie dla każdej apteki lub sieci aptek. W przypadku dużych sieci i bardziej skomplikowanych konfiguracji lub zamówienia nowych funkcjonalności mogą wystąpić dodatkowe koszty integracji.
GdziePoLek.pl zastrzega sobie prawo do decyzji o nawiązaniu lub zaprzestaniu współpracy. W szczególności możemy nie móc zaoferować współpracy aptekom, których rozwiązania techniczne są przestarzałe (np. system MS DOS) lub niewspierane przez naszą aplikację. Współpraca może być przerwana w szczególności w przypadku przesyłania informacji wprowadzających w błąd pacjentów.
W tym momencie wymagany jest system operacyjny Windows (wersja XP lub nowsza) oraz serwer bazy danych Firebird, Oracle lub SQL Anywhere.
Obecność oferty apteki na portalu GdziePoLek.pl wiąże się oczywiście z tym, że konkurencja może sprawdzić ceny (w przypadku produktów nierefundowanych) i dostępność danego produktu, podobnie jak pacjenci (przy czym dostępność jest podana tylko w przybliżeniu, np. jedno opakowanie, kilka opakowań, wiele opakowań). GdziePoLek.pl może też agregować te dane, na przykład po to, aby podać średnią cenę produktu w danym mieście.
GdziePoLek.pl nie udostępnia natomiast żadnym podmiotom danych o wynikach indywidualnej apteki, na przykład o poziomie sprzedaży. W przypadku nawiązania współpracy, kwestia ta jest uregulowana w umowie.
GdziePoLek.pl nie dostarcza lokalnego serwisu. Apteka może dokonać instalacji samodzielnie lub poprosić o pomoc informatyków, z którymi współpracuje na co dzień. GdziePoLek.pl może też wskazać informatyka dostępnego dla potrzeb wsparcia w danym mieście, z którym apteka uzgodni warunki indywidualnie.
GdziePoLek.pl to niezależny projekt, którego większościowym właścicielem jest Goldenberry - polska firma konsultingowa.
Klienci Goldenberry to przede wszystkim duże, często międzynarodowe, korporacje, działające m.in. w branżach takich jak prywatna opieka medyczna, bankowość oraz logistyka. W związku z tym, projekty realizowane przez Goldenberry wymagają zachowania najwyższych standardów poufności, z uwagi na działalność w obszarach związanych z bezpieczeństwem systemów bankowych czy dokumentacją medyczną pacjentów.
Firmy z branży farmaceutycznej nigdy nie były kluczową grupą klientów, natomiast z uwagi na przedsięwzięcia realizowane dla dostawców usług medycznych, Goldenberry posiada doświadczenia i kompetencje związane z procesami i technologiami obecnymi w ochronie zdrowia.