Czy wszystkie suplementy w aptekach są autentyczne?
Boję się że dostałam coś dziwnego, bo nigdzie w sieci nie mogę znaleźć takiego, który wygląda jak ten który nabyłam.
* pole wymagane
* pole wymagane
Anna Pochopień Farmaceuta
1 rok temu
Jeśli dobrze rozumiem, podejrzewa Pani, że suplement, który Pani kupiła ma niepewne pochodzenie bądź jest "fałszywy". Z czego wynikają wątpliwości? Jeśli suplement nie jest dostępny do zakupienia w internecie, nie musi to oznaczać, że jest nieautentyczny — być może producent nie prowadzi sprzedaży internetowej. Może Pani udać się do apteki, w której go Pani zakupiła i powiedzieć o swoich wątpliwościach. Personel z pewnością przedstawi producenta i pochodzenie preparatu.
Jeśli natomiast ma Pani na myśli wadę jakościową produktu, ma Pani prawo do zwrotu, co opisano w artykule: https://www.gdziepolek.pl/artykuly/kiedy-lek-mozna-zwrocic-do-apteki