GdziePoLek nie zajmuje się fizycznym obrotem produktami, więc kontakt z pacjentami ma celu przekazanie im Twojej wiedzy, a nie opakowań.
Usługę Zapytaj Farmaceutę (lub też lekarza) wykorzystują miliony pacjentów, którzy doceniają Twoje odpowiedzi.
GdziePoLek nie zajmuje się fizycznym obrotem produktami, więc kontakt z pacjentami ma celu przekazanie im Twojej wiedzy, a nie opakowań.
Usługę Zapytaj Farmaceutę (lub też lekarza) wykorzystują miliony pacjentów, którzy doceniają Twoje odpowiedzi.
Jeśli lubisz się komunikować z pacjentami, największe pole do kreatywności dają filmy.
Możesz rozwijać umiejętności swobodnej wypowiedzi do kamery, pomysły na produkcję efektów wizualnych i dźwiękowych.
Możesz także nauczyć się z nami samodzielnej edycji, aby mieć maksymalną kontrolę nad efektem końcowym.
Większość działalności GdziePoLek ma charakter asymetryczny, więc łatwo pogodzić ją z pracą zdalną i nietypowymi godzinami pracy.
Obecność w Warszawie jest plusem w przypadku na przykład działalności filmowej, która ma charakter bardziej zespołowy.
W GdziePoLek łączy się dostęp do danych, wiedzę farmaceutów, umiejętności analityczne, jak i gotowość publikacji wniosków niezależnie od tego, czy są dla kogoś wygodne.
Czy chodzi o braki leków, rosnące ceny w aptekach, czy dostęp do medycznej marihuany, Twój jeden raport może mieć bardziej widoczny wpływ na branżę niż lata spędzone w innym miejscu.
Twarzą tego, co komunikuje GdziePoLek, są prawie zawsze specjaliści medyczni.
Zamiast być anonimową częścią systemu obsługi pacjentów instytucji, rozmawiaj z mediami i naucz się przedstawiać zarówno fakty, jak i swój punkt widzenia.
We wszystkim, co robimy, wykorzystujemy technologie.
Stawiamy bardziej na interdyscyplinarność niż specjalizację i podział pracy, więc im bardziej wszechstronne są Twoje zainteresowania, tym według nas lepiej.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, pracuj bezpośrednio z naszymi aptekami.
Nasza technologia przyniesie wyniki tylko pod warunkiem, że apteki będą potrafiły jej użyć.
Przekazuj wiedzę, a równocześnie wsłuchuj się w potrzeby naszych partnerów, abyśmy wiedzieli, jakich funkcji najbardziej oczekują.
Pomagaj potencjalnym reklamodawcom wykorzystać zasięg GdziePoLek dla dotarcia do swoich klientów.
Korzystaj z danych i umiejętności analitycznych, aby szybko ocenić potencjał przychodzących pomysłów.
Wykorzystaj umiejętności negocjacyjne, aby zawierać korzystne dla wszystkich stron umowy.
W GdziePoLek droga od pomysłu do realizacji często przebiega od spotkania w poniedziałek do wdrożenia w czwartek.
Możesz pracować głównie zdalnie, ale czas w biurze wykorzystasz na integrację z zespołem i spontaniczną wymianę pomysłów.
Ciasteczka
Nasza aplikacja korzysta z plików cookies ("ciasteczka") dla celów technicznych (np. logowanie) i dla statystyk oraz analizy UX (Google Analytics, Hotjar). Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w regulaminie. Preferencje co do obsługi cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.