Wybierz rozwój, rozpoznawalność i technologie

dołącz do GdziePoLek

Farmaceuci i lekarze:

Pomagaj pacjentom swoją wiedzą

GdziePoLek nie zajmuje się fizycznym obrotem produktami, więc kontakt z pacjentami ma celu przekazanie im Twojej wiedzy, a nie opakowań.

Usługę Zapytaj Farmaceutę (lub też lekarza) wykorzystują miliony pacjentów, którzy doceniają Twoje odpowiedzi.

Nagrywaj filmy

Jeśli lubisz się komunikować z pacjentami, największe pole do kreatywności dają filmy.

Możesz rozwijać umiejętności swobodnej wypowiedzi do kamery, pomysły na produkcję efektów wizualnych i dźwiękowych.

Możesz także nauczyć się z nami samodzielnej edycji, aby mieć maksymalną kontrolę nad efektem końcowym.

Pracuj zdalnie

Większość działalności GdziePoLek ma charakter asymetryczny, więc łatwo pogodzić ją z pracą zdalną i nietypowymi godzinami pracy.

Obecność w Warszawie jest plusem w przypadku na przykład działalności filmowej, która ma charakter bardziej zespołowy.

Wykonuj analizy

W GdziePoLek łączy się dostęp do danych, wiedzę farmaceutów, umiejętności analityczne, jak i gotowość publikacji wniosków niezależnie od tego, czy są dla kogoś wygodne.

Czy chodzi o braki leków, rosnące ceny w aptekach, czy dostęp do medycznej marihuany, Twój jeden raport może mieć bardziej widoczny wpływ na branżę niż lata spędzone w innym miejscu.

Bądź rozpoznawalny

Twarzą tego, co komunikuje GdziePoLek, są prawie zawsze specjaliści medyczni.

Zamiast być anonimową częścią systemu obsługi pacjentów instytucji, rozmawiaj z mediami i naucz się przedstawiać zarówno fakty, jak i swój punkt widzenia.

Poznawaj nowe technologie

We wszystkim, co robimy, wykorzystujemy technologie.

Stawiamy bardziej na interdyscyplinarność niż specjalizację i podział pracy, więc im bardziej wszechstronne są Twoje zainteresowania, tym według nas lepiej.

Specjaliści biznesowi:

Wspieraj klientów

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, pracuj bezpośrednio z naszymi aptekami.

Nasza technologia przyniesie wyniki tylko pod warunkiem, że apteki będą potrafiły jej użyć.

Przekazuj wiedzę, a równocześnie wsłuchuj się w potrzeby naszych partnerów, abyśmy wiedzieli, jakich funkcji najbardziej oczekują.

Zawieraj umowy i partnerstwa

Pomagaj potencjalnym reklamodawcom wykorzystać zasięg GdziePoLek dla dotarcia do swoich klientów.

Korzystaj z danych i umiejętności analitycznych, aby szybko ocenić potencjał przychodzących pomysłów.

Wykorzystaj umiejętności negocjacyjne, aby zawierać korzystne dla wszystkich stron umowy.

Twórz nowe produkty

W GdziePoLek droga od pomysłu do realizacji często przebiega od spotkania w poniedziałek do wdrożenia w czwartek.

Możesz pracować głównie zdalnie, ale czas w biurze wykorzystasz na integrację z zespołem i spontaniczną wymianę pomysłów.