---Wolt Drive - zapytaj farmaceutę - pytania

JózekK (anonim, 83.27.175.) Warszawa 13 miesięcy temu

Czy zmieniło się opakowanie leku Symbicort Turbuhaler?

Ostatnio kupiłem 3 opakowania Symbicort 320 którego pojemnik po otwarciu opakowania zewnętrznego ( z papieru) był NIE zabezpieczony folią zaciskową . Okazuje się, że i dawkowanie jest też dziwne zamiast 60 dawek można "wykręcić" ponad 70. Myślę, że to jest jakaś partia leku którą trafiła na rynek. W aptece powiedziano mi , że jest plomba na opakowaniu zewnętrznym z papieru i to wystarczy.

2 odpowiedzi

* pole wymagane

Możesz przeciągnąć tu plik zdjęcia.

* pole wymagane

Powiadamiaj o nowej odpowiedzi.
Inne wiadomości nie będą wysyłane.

Aleksandra Żywiec-Pelczar Farmaceuta

13 miesięcy temu

Od Działu Medycznego AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o. otrzymałam wiadomość, iż firma AstraZeneca podjęła decyzję o usunięciu osłony foliowej z opakowań inhalatora produktu leczniczego Symbicort Turbuhaler 320/9.

Stosowana wcześniej osłona zabezpieczająca miała stanowić gwarancję, iż inhalator jest nienaruszony. W chwili obecnej, tak jak wytłumaczył farmaceuta w aptece, zabezpieczenie stanowi etykieta zabezpieczająca na kartonowym opakowaniu zewnętrzny, stąd nie jest więc konieczne stosowanie osłony foliowej. Nienaruszona etykieta zabezpieczająca opakowanie gwarantuje bezpieczeństwo produktu.
Jeśli opakowanie kartonowe posiada nienaruszoną folię ochronną, to brak folii ochronnej na inhalatorze nie stanowi wady produktu i nie ma wpływu na bezpieczeństwo dla pacjenta.

W przypadku wątpliwości co do ilości dawek zawartych w opakowaniu produktu leczniczego, należy udać się do apteki, w której lek został kupiony i zgłosić reklamację. W takiej sytuacji, reklamowany produkt trafia do hurtowni, a następnie do producenta.

Aleksandra Żywiec-Pelczar Farmaceuta

13 miesięcy temu

Zwróciliśmy się do producenta z zapytaniem dotyczącym opisanych przez Pana wątpliwości związanych z opakowaniem produktu leczniczego Symbicort Turbuhaler. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, zamieścimy ją w poniższym wątku.

W razie dodatkowych pytań może Pan zwrócić się bezpośrednio do działu reklamacji jakościowych produktów AstraZeneca telefonicznie, mailowo bądź poprzez formularz kontaktowy:

tel. +48 (22) 245 73 00
e-mail: mipqc.poland@astrazeneca.com Formularz elektroniczny: https://contactazmedical.astrazeneca.com

O tym, kiedy możliwy jest zwrot leku do apteki, piszemy w tekście: https://www.gdziepolek.pl/artykuly/kiedy-lek-mozna-zwrocic-do-apteki

Pytania i odpowiedzi użytkowników zawierające opinie na temat produktów nie są weryfikowane pod kątem nabycia lub używania produktu. Firmy często zamawiają pisanie anonimowych komentarzy, aby kształtować pozytywne opinie o swoich produktach, lub negatywne o konkurencji. Dlatego kieruj się w pierwszej kolejności informacjami w odpowiedziach farmaceutów.

Dodaj produkty do koszyka, aby zobaczyć, w których aptekach kupisz je najtaniej - z odbiorem lub dostawą 👇

Specjaliści

Telekonsultacje
E-wizyta
Potrzebujesz recepty? Odczuwasz niepokojące objawy? Teraz możesz odbyć konsultację z lekarzem nie wychodząc z domu.
Umów telekonsultację

Artykuły