Barbara (anonim, 91.194.198.) Radom 3 lata temu
W dniu 9 marca zamówiłem z Waszej aplikacji lek o nazwie : Euthyrox N 88 w trzech aptekach w Radomiu. Dlatego w trzech gdyż w każdej było tylko po jednym opakowaniu .Rezerwacja została potwierdzona we wszystkich na nazwisko Barbara --- e'mail - ----@gmail.com W dniu dzisiejszym pojechałem po odbiór leku i okazało się że lek jest tylko w jednej z tych aptek to znaczy w aptece ,, Gemini " na ulicy Wernera 8. W pozostałych aptekach powiedziano mi że aplikacja jest wadliwa i wolno się uaktualnia przez co leku może już nie być. A oto adresy tych aptek : Apteka Codzienna ul. Paderewskiego 17/2 , oraz Apteka Cosmedica extra na ulicy Aleksandrowicza 5 E. Proszę o wyjaśnienie tej sprawy n e'mail podany w treści. Z wyrazami szacunku. Barbara Czajka.
* pole wymagane
* pole wymagane
Bartłomiej Owczarek Administrator
3 lata temu
Dzień dobry,
w związku z tym, że Euthyrox jest teraz bardzo poszukiwany i równocześnie wiele aptek może mieć na stanie tylko jedno opakowanie, przy każdej rezerwacji online tego produktu jest informacja, żeby na wszelki wypadek potwierdzić rezerwację telefonicznie.
Zwłaszcza jest to wskazane, jeśli apteka jest daleko.
Nasza aplikacja otrzymuje aktualizację z systemu apteki co 10 minut, ale przy deficytowych lekach jak w tym wypadku w tym czasie ktoś rzeczywiście może go wykupić lub np. zarezerwować telefonicznie i apteka nie zdąży tego odnotować w systemie.
Pozdrawiamy,