---Pozytywne Konopie olejek 10% - pytania Z

Pytamioczekujeodpowiedzi (anonim, 89.78.149.) Warszawa 1 rok temu

Czy wiadomo coś o surowcu Cannabis flos S-LAB THC 18%, CBD ≤ 1%?

Cannabis flos S-LAB THC 18%, CBD ≤ 1% - w rejestrze surowców farmaceutycznych pojawił się taki produkt. Czy coś wiadomo o nim ? Czy gdzie po lek może spytać producenta kiedy wejdzie na rynek ?

131 odpowiedzi, 5 subskrybentów

* pole wymagane

Możesz przeciągnąć tu plik zdjęcia.

* pole wymagane

Powiadamiaj o nowej odpowiedzi.
Inne wiadomości nie będą wysyłane.

Sugerowane produkty

Wypróbuj olejek CBD:

100% naturalny i organiczny.

Angelika Talar-Śpionek Farmaceutka, Redaktorka

5 miesięcy temu

Z hurtowni Medicare mamy informację, iż nowej dostawy suszu S-Lab 18/1 należy spodziewać się w pierwszej połowie grudnia br. Najprawdopodobniej będą dostępne odmiany Pink Kush i White Widow.

Tadek  (anonim, 46.134.175.) 8 miesięcy temu

@mario też tak miałem. Myślałem że mnie baba chciała wy****ć bo jakoś mało mi się wydawało. Zacząłem się na nią nawet drzeć. Ale zaprosiła mnie na zaplecze gdzie maiła wagę - zważyła i wszytko jednak było OK. Więcej już tam nie poszedłem bo mi głupio było :P
Co do S-lab to może być ale słyszałem że susz Aurory i Spectrum jest dużo lepszy ale ponoć bardzo ciężko go dostać. I te odmiany są ważne - ponoć różnie działają. W ogóle teraz kupuje u faceta w Tarnobrzegu w Cefarmie. Mega obeznany facet. Prawdziwa fachura - wiedza i doradztwo na bardzo wysokim poziomie. Jak ktoś z okolic to polecam.

mario (anonim, 212.96.230.) 9 miesięcy temu

Kupowałem cannabis flos s-lab w sieci aptek germini i nie dostałem go w oryginalnym opakowaniu, tylko w zwykłym plastikowym pojemniku. Niestety nie mam wagi, czy mogłem zostać nacięty?

jasiek (anonim, 165.225.206.) 11 miesięcy temu

Hej. Kupowałem pierwszy raz i się zorientowałem, że chce mnie baba wykiwać. Jestem kumaty, więc nie ze mną te numery :) Widziałem, że się babie oczy zaświeciły jak początkowo zacząłem się zastanawiać, ale ostatecznie nie dałem się wyrobić w bambuko :)

nom) (anonim, 62.122.118.) 11 miesięcy temu

@jasiek ja nikogo nie oskarżam, ale wszyscy wiemy że w opakowaniu 10g jest ciut więcej niż 10g, ze względu na łodygi, liście itp., dlatego jak kupujesz całe opakowanie, to nie powinno być mowy o żadnym przepakowywaniu, bo przy wielu sztukach apteka może sobie jeszcze dorobić przy przesypywaniu (dlatego nie dajcie sie robic w ciula)

jasiek (anonim, 165.225.206.) 11 miesięcy temu

Baba w aptece mam wrażenie, że chciała mnie wykiwać i coś podebrać. Mówi: przepakować panu? A ja: ale po co. Ona: w standarzie powinniśmy przepakowac i doliczyć opakowanie. A ja: ile to opakowanie? Ona: 7 zł. Ja mówie: nie potrzebuje przepakowania. Po czym baba wydaje towar , kasuje bez opakowania dodatkowego i nie daje tego opakowania czy pojemnika. Naiwnego szukała....Chyba, że zapomniała dać. XD

nom) (anonim, 62.122.118.) 11 miesięcy temu

innymi słowami dla kogoś bardziej wymagającego - nie poprawia apetytu (już odpada u wielu pacjentów np. z nowotworami) i ma słaby aromat

kris (anonim, 165.225.206.) 11 miesięcy temu

Master Kush polecam :)
Nie ma gastrofazy, czerwonych oczu, luzik jest. :) i o to chodzi. Waporyzacja super, nie śmierdzi paleniem, same plusy, zioło się nie zużywa tak szybko. To 15 gram to ja będę miał na minimum 2 lata przy moim tempie zużycia :)

dziwna sprawa (anonim, 62.122.118.) 12 miesięcy temu

Jak nikt nie wykupi, to idzie na straty pewnie, ale s-lab i tak chyba leży w aptekach

Vandeta (anonim, 89.64.6.) 12 miesięcy temu

I co pozniej z tym ? Bo ja np jh 15g bralem i nie pasuje mi ta odmiana. A wolabym 5g na probe. Ale zebym pozniej nie musiał tego dalej np wykupywać. I co idzie 10g z apteki na straty jak nikt nie bedzie akurat chcial 10g ? Albo ja po to nie wroce ?

MuslimPL  (anonim, 89.64.62.) 12 miesięcy temu

W Krakowie znam 2 takie apteki które bez problemu wydadzą 3g PK 3gMK 3g JH itd itd

dziwna sprawa (anonim, 62.122.118.) 12 miesięcy temu

@Popo tak, oczywiście jest to możliwe i robi się tak. nieraz wykupowałem jednoczasowo np. 5g PK i 5g MK. Tylko nie wszystkim farmaceutom chce się to robić/apteka nie ma pojemników itp. dlatego musisz znaleźć miejsce gdzie bez problemu Ci podzielą, polecam dzwonić.

Popo (anonim, 31.60.83.) 12 miesięcy temu

Czy słyszeliście może o możliwości zakupu kilku różnych odmian w ramach recepty na 15g? Czyli np. 10g Pink i 5g Mango? Możliwe, że jakieś apteki tak robią?

popo12 (anonim, 31.60.83.) 12 miesięcy temu

Czy wybór odmiany ma wpływ na jej świeżość? Mam na myśli, czy wszystkie odmiany są uzupełniane regularnie, czy np. jak odmiana pierwszy raz wjechała pół roku temu i nadal jest dostępna to na 100% jest to leżak z pierwszej dostawy?

TeHaCjusz (anonim, 188.212.135.) 12 miesięcy temu

@nowak - dodatkowo warto uzupełnić terapię o olejki CBD oraz CBG ;) co do dawkowania to trzeba potestować i wyczuć jaka kombinacja THC CBD CBG i w jakich porach dniach na Pana najlepiej działa ;) tutaj nie ma jakiejś reguły, tzn. można wyciągnąć jakieś ogólne wnioski i kierunek terapii, jednak jak zapewne Pana poinformowano to terapia wyjątkowo indywidualna i kompleksowa :)

TeHaCjusz (anonim, 188.212.135.) 12 miesięcy temu

@nowak - Cannopy 20%THC (BakerStreet) - niestety dostępny ma być dopiero pod koniec maja :|
Oczywiście z ostrożnością (zwapować 50mg = 0,050g i zobaczyć jak działa) jeżeli Pan wcześniej nie stosował suszu o wysokim stężeniu THC ;)

nowak (anonim, 85.89.168.) 12 miesięcy temu

Jaki polecacie susz na uspokojenie? Nerwice, wyciszenie - działanie przeciwbolowe i przeciwzapalne rowniez potrzebne.

Zielony Ludek (anonim, 87.239.222.) 13 miesięcy temu

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Pacjent (anonim, 31.61.180.) 13 miesięcy temu

Raz jeszcze Polecam Masterkush Ps, zgadzam się z Eloczterydwazero

TeHaCjusz (anonim, 188.212.135.) 13 miesięcy temu

@Szymon - jeżeli faktycznie Master Kush jest znacznie jakościowo lepszy od Pink Kusha, Mango oraz Jacka Harera (na razie jest sporo pozytywnych opini o MK) tego producenta, to może się w przyszłości skuszę, jednak na razie wydałem na S-Lab BAN tymczasowy, do czasu aż nie uznam, że sytułacja z jakością się ugruntowała ;)
Po prostu nie chcę brać udziału w jakiejś loterii zdrowotnej i liczyć, że trafię na dobrą partię :) Na razie to stabilnośc mojej terapii jest uzależniona od dostaw Aurory i Spectrum ;) (a niestety nie widać nowych dostaw :| ) Pzdr

Szymon (anonim, 83.230.45.) 13 miesięcy temu

Ja również chyba miałem szczęście, lub może niskie oczekiwania gdyż to mój pierwszy zakup medycznej marihuany. Zapłaciłem 758 zł w Katowicach. Przyznam, że nie wiedzialem czego się spodziewać, ale nie mam na co narzekać.

eloczterydwazero (anonim, 83.243.32.) 13 miesięcy temu

Nie rozumiem dlaczego niektórzy tak czepiają się s-lab. Ja chyba mam szczęście, bo kilka tygodni temu kupiłem susz właśnie tej firmy - Master Kush. Jestem zadowolony z działania, ponieważ widzę poprawę stanu mojego zdrowia. Nie mam zastrzeżeń do wyglądu ani aromatu. Surowiec jest przesuszony ale wystarczy kupić regulator wilgotności, żeby poprawić ten parametr. W przyszłości na pewno będę chciał kontynuować terapię właśnie tym preparatem. Zapłaciłem 843zł za 15g w Wola Parku, jeśli ktoś kupił taniej w Warszawie niech da znać w komentarzu :)

Agata (anonim, 31.60.237.) 13 miesięcy temu

Witam, mam przepisaną tą odmianę, czy powinnam się domagać zmiany na inną odmianę? Jak na pierwszy raz nie chce się narazić na tak duży wydatek gdyby okazało się że jest słabej jakości niż inne dostępne.

pole wymagane (anonim, 198.8.85.) 13 miesięcy temu

oczywiście, dobry produkt obroni się sam. Raz nabrani więcej nie wrócą

MuslimPL  (anonim, 89.64.62.) 13 miesięcy temu

Wystarczy żeby była ciągłość w dostępnośći suszu Aurory i Spectrum i s-lab odejdzie w zapomnienie....

piewca prawdy o s-lab (anonim, 62.122.118.) 13 miesięcy temu

Przy tylu regulacjach państwowych dostajemy susz o tak słabej jakości, to wiele mówi o celowości zakazów i prohibicji. Podejrzewam, że 95% osób wyhodowałoby sobie konopie lepszej jakości niż te portugalskie odpadki od tilraya. Uświadamiajcie innych pacjentów i nie przepłacajcie za słabej jakości susz - tylko tak możemy z tym walczyć.

TeHaCjusz (anonim, 188.212.135.) 13 miesięcy temu

@Dudalinka - zapomniałem dodać jeszcze o takim specyfiku na otyłość jak: FUKOKSANTYNA ;)

TeHaCjusz (anonim, 188.212.135.) 13 miesięcy temu

@Dudalinka  - ja jak nie chce jeść za dużo na noc, to waflami ryżowymi zapycham żołądek, ale to głównie po GTH, czyli Aurorce 22 ;)
Zawsze można inaczej do problemu tycia podejść i zacząć jeść naturalny lek przeciw cukrzycowy, czyli MORWA BIAŁA, która blokuje enzym odopwiedzialny za rozkład sacharozy do glukozy, która przedostaje się do krwiobiegu, a nadmiar glukozy we krwi (głównie permanentny) jest szkodliwy, a poza tym jest agregowany w tłuszcz ;) Generalnie nadmiar cukru = tycie, a morwa nam pomaga, żeby za dużo tego cukru pomimo łakomstwa się nieprzedostało ;) Ponadto na tycie to warto zadbać o wątrobę: sylimaryna, karczoch, kurkuma, mniszek lekarski, itp.

s-lab sie nie nadaje (anonim, 62.122.118.) 13 miesięcy temu

@Xxxxxxxx no właśnie widać niektóre dziwne komentarze jakby prosto spod klawiatury pracownika s-lab/tilray. Oby ta trawa się przeterminowała, bo to się nie nadaje do medycznych zastosowań.

Xxxxxxxx (anonim, 89.66.178.) 13 miesięcy temu

Próbują naganiać klientów ale to nie od tej strony trzeba było zacząć.
1. Jakość 2. Cena A nie durne klepanie tych samych sloganów. S-lab dał ciała i tak jak już wcześniej napisałem klienci szybko weryfikują powyższe i nic tu nie pomoże plac. Będą jarać sobie sami na polu pod Opolem

s-lab sie nie nadaje (anonim, 62.122.118.) 13 miesięcy temu

@pacjent okej, moze i master kush jest ciutkę lepszej jakosci, ale wlasnie dzisiaj kupiłem reda i to jest inny świat ludzie, piękne topy, piękny zapach, s-laby i tilray blueberry się chowają.

Angelika Talar-Śpionek Farmaceutka, Redaktorka

13 miesięcy temu

Do @Dudalinka:

Czy jest Pani pewna, że to recepta na olejek, nie susz?

Dudalinka (anonim, 46.204.12.) 13 miesięcy temu

Mam receptę na s lab oleum 18% . Potrzebuję działanie przeciwbólowe ale martwię się tym apetytem, bo już mam nadwagą. Pomóżcie bo widzę, że jestem sto lat za murzynami

Pacjent (anonim, 31.61.187.) 13 miesięcy temu

Jeśli ktoś pisze że S-Lab nie trzyma jakości i wciskają ludziom dziadostwo wrzucam do wglądu Masterkush S-Lab 18%, druga odmiana z seri S-Lab wcześniej mialem Pink Kush tez bylem pod wrażeniem a jeśli chodzi o działania lecznicze; nasennie przecibolowo, rozluźniająco itp wszystko na plus

Ziom (anonim, 5.173.10.) 13 miesięcy temu

Ta aurora 20 ze zdjęcia poniżej nie wyglada jak L.A confidential . Czyżby inna odmiana pod nazwa aurora 20 ? Dla porównania wrzucam L. A confidential zakupione na jesień 2022 .

Vandeta (anonim, 89.64.11.) 13 miesięcy temu

MuslimPL czemu piszesz, ze to ciekawe ? Pod jakim względem ? 927zl wczoraj zostawilem za to w aptece. To az taka jest rozbierznosc ?

MuslimPL  (anonim, 89.64.62.) 13 miesięcy temu

Proszę

wieszjak (anonim, 178.43.245.) 13 miesięcy temu

@MuslimPL - jaki to numer partii Aurory 20% ?

MuslimPL  (anonim, 89.64.62.) 13 miesięcy temu

A to fotki nowej partii aurora 20%

MuslimPL  (anonim, 89.64.62.) 13 miesięcy temu

Płacicie 930 zł to Ciekawe bo ja w Krakowie kupilem za 770.94 15 g JH

Vandeta (anonim, 89.64.6.) 13 miesięcy temu

TeHaCjusz, to ciekawe bo ten susz ma zapach jak z pola pod chmurka... taki specyficzny. Myslisz, ze serio wala na zewnatrz uprawy medycznej ? To raczej słabo. Jestem ciekawy ile za takie opakowanie liczy sobie producent. Bo te 930zl to jest niezla naginka. I kto nas tak rżnie ?

TeHaCjusz (anonim, 188.212.135.) 13 miesięcy temu

@Vandeta - trochę to wygląda jakby Portugalczycy faktycznie prowadzili uprawy hybrydowe i część swoich upraw mieli outdoor, co powinno skutkować znacznie niższymi cenami (czego w aptekach nie uświadczymy), niż z pod lampy, z resztą wg mojej opini to cały susz medyczny powinnien być z pod lamp i z klonów - warunki a co za tym idzie produkt końcowy ma być powtażalny, szczególnie w przypadku jak "wołają" za te ziółka kupę hajsu (dilerska cena rynkowa, czy przypadek? Niektórzy powiedzą, że w bramie jest po 30pln, ale nigdy nie będzie 1,000g, tylko 0,800g albo mniej, tak przykładowo podaję) jakby z dodatkiem złota były, każdy kto się bawił w uprawę wie ile to kosztuje, a te ich "normy", w które się nie mieszczą to nie problem, bo zrobią z tego olej, albo opchną do coffików ;) Oni nigdy nie będa stratni ;)

Vandeta (anonim, 89.64.11.) 13 miesięcy temu

Marco, jesli chodzi o zapach to jest jak samosieja źle wysuszona i wali mokra trawą i jakims pieprzem na koniec. Z wyglądu jest ok, ale szalu nie ma. Plus, ze nie ma mialu. Mega minus za beznadziejne opakowanie ? Co to kurde ma byc, że medyczna jest w plastiku, albo gorzej w torebce strunowej ? Ciężko dać szkło ? Regulator dorzuci sobie kazdy sam w swoim zakresie. Smak jest taki sam jak zapach albo gorszy bo wypłowiały, z poczuciem takiego mentolu. Działanie będzie dobre. Ale to jak z gustem dla każdego moze byc inne. Zobaczymy jak bedzie z regulatorem może sie cos poprawi. Plus zmiana na szklany słoik. Waga sie zgadza 15g z zapasem. Cena 927zl. Drogo...

marco polo (anonim, 83.23.236.) 13 miesięcy temu

Moim zdaniem JH od S-Lab nie powinna mieć statusu suszu surowca medycznego...

MuslimPL  (anonim, 89.64.62.) 13 miesięcy temu

A czt ktos już miał do czynienia z nową partią Aurora 20% ?? Można prosić o jakieś zdjęcia

MuslimPL  (anonim, 89.64.62.) 13 miesięcy temu

@TeHaCjusz po otwarciu opakowania nie byłem zadowolony z zapachu ale doba w słoiku z bioveda ożywiła że tak powiem nuty zapachowe, ja nie wiem czy to nie wiena opakowania w którym serwują nam S-Lab
Więc na mnie działa zdecydowanie pobudzająco z finiszem totalnego czilu ale o działaniu chyba nie mam sensu się rozpisywać bo na każdego będzie działało zapewne inaczej Jeśli chodzi o smak o zapach to w 100% pachnie i smakuje jak JH

TeHaCjusz (anonim, 188.212.135.) 13 miesięcy temu

@@MuslimPL - a jak tam ten JH z S-Lab tzn. intensywność zapachu w porównaniu do pozostałych S-Lab, czy Auror, Cannopy; jakie nuty zapachowe dominują, jak smak, czas działania, profil/kierunek działania itp.

TeHaCjusz (anonim, 188.212.135.) 13 miesięcy temu

@MuslimPL - własnie każdemu coś innego przypasuje (zgadzam się co do tych pierwszych Auror 20 ;) - ja podałem to co nam Duńczycy serwują, bo fakt Aurora 20 z Kanady to była miazga - aż dziwne, że oni to robią z klonów i partie europejskie są jakieś słabsze), w zależności od schorzenia, jeszcze zapomniałem nadmienić bardzo ważny czynnik, a mianowićie rozmieszczenie receptorów kannabinoidowych w mózgu, też temu ta terapia jest dostosowywana do pacjenta, przynajmniej tak powinno być ;)

MuslimPL  (anonim, 89.64.62.) 13 miesięcy temu

Ja mam trochę inne zdanie dlatego że według mnie działanie uzaleznione jest od danej partii nie wiem czy ktoś pamieta pierwszą partie w Polsce Aurory 20% te topy były tak zbite a tak żywiczne że 0,20 z wapka "wykręcała " na ósmą stronę nigdy później już nie spotkałem się z takim działaniem, a drugi przykład to aurora 22% pierwsze partie po spróbowaniu odrzuciło mnie kompletnie za to w tych ostatnich zakochałem się, dla mnie osobiście najlepszy jest Red no 2 i od początku działa on tak samo przynajmniej w moim przypadku

TeHaCjusz (anonim, 188.212.135.) 13 miesięcy temu

@Ech - tak Pink Kush od biedy może być jak się trafi na "dobrą" partię, ale to raczej typowo przeciwbólowe działanie ma, jeżeli chodzi o relaksację umysłu, mięśni, ciała to jak dla mnie nie ma lepszego na chwilę obecną surowca niż Cannopy 20 ;)

Pytania i odpowiedzi użytkowników zawierające opinie na temat produktów nie są weryfikowane pod kątem nabycia lub używania produktu. Firmy często zamawiają pisanie anonimowych komentarzy, aby kształtować pozytywne opinie o swoich produktach, lub negatywne o konkurencji. Dlatego kieruj się w pierwszej kolejności informacjami w odpowiedziach farmaceutów.

Dodaj produkty do koszyka, aby zobaczyć, w których aptekach kupisz je najtaniej - z odbiorem lub dostawą 👇

Specjaliści

Telekonsultacje
E-wizyta
Potrzebujesz recepty? Odczuwasz niepokojące objawy? Teraz możesz odbyć konsultację z lekarzem nie wychodząc z domu.
Umów telekonsultację

Artykuły