Ласкаво просимо до аптек Польщі:

Купити дешеву безрецептурну продукцію можна за поштовим замовленням, але не за рецептом лікаря.

Силденафіл і тадафіл відпускаються без рецепта.

luke (безіменний, 46.204.100.) Polska 2 років тому

Чи має право фармацевт виливати медичну марихуану з оригінальної упаковки в аптеку?

чи має право фармацевт виливати препарат з оригінальної упаковки в аптеку? Я маю на увазі Aurora 20 або медичну марихуану ... У мене є рецепт на 10г і під час покупки фармацевт, незважаючи на мій протест, завжди ллється, я не знаю, чому ... Це законно... Що я можу з цим зробити?

34 відповіді, 1 підписник

* обов'язкове поле

Ви можете перетягнути файл фотографії тут.

* обов'язкове поле

Повідомте про нову відповідь.
Інші повідомлення надсилатися не надсилатимуться.

Рекомендовані продукти

Для використання трав знадобиться вапорайзер:

Сертифікований і доступний за ціною. Це медичний виріб. Використовуйте його згідно з інструкцією.

Anna Lewandowska Фармацевта, Редактор

1 рік тому

Поведінка фармацевта є найбільш підходящою в даному випадку і з кількох причин: Перш за все, перш за все, перш ніж давати висушений продукт пацієнту, дуже важливо контролювати якість сухофруктів. Це елемент захисту аптеки від можливої скарги пацієнта. Відповідно до фармацевтичного законодавства, продукт, придбаний в аптеці, може бути повернений у разі дефекту якості, неналежного випуску або фальсифікації лікарського засобу. По-друге, продукт, яким є медична марихуана, має реєстрацію фармацевтичної сировини, яка зобов'язує займатися нею як рецептурним препаратом. Це означає, що крім оцінки як рецептурного препарату, його також слід внести в книгу обліку лікарських засобів, приготованих в аптеці, і ми заповнюємо всі необхідні дані, як у випадку з іншими рецептурними препаратами. Фармацевтична інспекція також вимагає поводження з медичною марихуаною, а також фармацевтичною сировиною, тобто розливанням її в рецептурну упаковку.

K2 WW (безіменний, 5.173.12.) 30 днів тому

Стефан.
Я була в аптеці нещодавно, з цих чорних пакетиків в аптечну упаковку теж налили клей Gorilla Glu, але за цей пакет з мене ніхто не брав ні копійки. Я заплатив 210 злотих за 5 грамів Gorilla у продажу.

STefan (безіменний, 89.234.242.) 41 днів тому

Ну, це цікава річ. Сушені трави коштують 245 злотих/5 г, а жінка в аптеці каже мені, що потрібно сплатити 330 злотих, тому що «перекладати» з контейнера в контейнер за 4 злотих коштує 85 злотих... Космос...

PrawoFarmaceutyczne (безіменний, 87.204.53.) 10 місяців тому

Перепакування - це індивідуальне тлумачення положень фармацевтичного законодавства, вимоги щодо перепакування немає, адже конкретно не вказано, що ММ підлягає перепакуванню, але воно підпорядковується аптечному рецепту і фасувати його слід в спеціальну тару. Так що поки закон не врегульований, в аптеках є безкоштовна американка, щоб наливати і додавати поліетиленові пакети ... Але що дивно, ми живемо в Польщі, тому польські правила :)

mgr  (безіменний, 83.5.243.) 10 місяців тому

... Але тут повно «фахівців» з фармацевтичного права. Я пропоную вам написати офіційний запит до фармацевтичного нагляду, і ви будете чорним по білому, як діяти в аптеці з привітанням ММ

TeHaCjusz (безіменний, 188.212.135.) 11 місяців тому

@nom) - кожен може зважити упаковку з висушеним біля вікна власною вагою - упаковка (порожня) важить 12г додавання сушеного 15г це дає нам 27г (мо називається вища математика ха) і приблизно стільки ж повинно бути на вагах, так як це грубо менше є ознакою того, що є щось не ореол ;) PS. як у когось розпакований S-lab нехай він зважить цілком, а потім перевірить, чи це 15 г, як так, будь ласка, вкажіть, скільки він важив саме з упаковкою, тому що упаковки однакові і важать стільки ж, скільки 0,5 г (і навіть з більшою точністю).

TeHaCjusz (безіменний, 188.212.135.) 11 місяців тому

@nom) - адже на такій лінії після упаковки коробка зважується дуже точно (вага упаковки до і після упаковки), різні датчики камери і т.д. заздалегідь, це не лінія з вафлями;)

nom) (безіменний, 62.122.118.) 11 місяців тому

@Wito серйозно? Звучить неймовірно xD

TeHaCjusz (безіменний, 188.212.135.) 11 місяців тому

Люди тільки DR MAX з мережі магазинів - нормальні ціни, а не крадіжки як в інших мережевих магазинах ;) або деяких місцевих сімейних аптеках ;)

Wito (безіменний, 31.42.3.) 11 місяців тому

Цим зараз здивую всіх, вчора заповнила рецепт на 15 г плити, потрапила в герметичну упаковку, а вдома після відкриття побачила невелику кількість, зважила і кожні 5,3г замість 15 ... Я вважаю за краще, щоб це зважив фармацевт, ніж щось подібне. Виробник лише відповів, що за це відповідає фармацевт, а їх упаковка АВТОМАТИЗОВАНА ...

Maciek (безіменний, 46.151.136.) 13 місяців тому

А скажіть, що ви будете робити, якщо, наприклад, продукт з плити знаходиться в упаковці 15г, а у вас є рецепт на 10г і одну аптеку в радіусі 200км? Наприклад, Близнюки, які здатні налити вам 10.. Візьмеш чи ні? Я беру, тому що у мене немає вибору, і я дуже радий, що є можливість розкидатися!

kiloTrawyW3lata (безіменний, 89.79.117.) 13 місяців тому

І тут проблема Адіка. Тому що якщо у вас є сухофрукти в оригінальній упаковці з доказом покупки і рецептом, поліція не має права нічого брати тобі. А якщо заберуть, то наражать вас на небезпеку - стаття 160 Кримінального кодексу.

Adik (безіменний, 94.254.176.) 13 місяців тому

Я б нічого не купувала в такій аптеці. На упаковці написано зберігати в заводській упаковці. Одного разу у мене була поліцейська перевірка, коли я повертався на машині з аптеки, і поліцейський сказав, що якщо у мене буде відкрита посуха, вони повинні будуть взяти її до себе на експертизу, і оскільки я спочатку запакував її, не беруть. Крім того, якщо я плачу багато грошей, то більше я хочу мати оригінальну упаковку і не хочу, щоб хтось штовхав пальці в посуху, за яку я плачу 580 злотих за 10г.

Paniania (безіменний, 83.8.154.) 13 місяців тому

У мене складається враження, що найбільше шуму створюють люди, які, ймовірно, хочуть продовжувати пилити цю марихуану. Тому що нормальна людина, якщо йому потрібен наркотик, щоб приймати його, а не п'єрлі фармазонув як те, що деякі . Як мені смішно, що тобі так боляче ... І нічого вам після цього ,це закон і це обов'язок фармацевта ,наважитися, і ті аптеки, які йдуть легким шляхом, повинні бути перевірені. Рекомендую виховувати всіх хитрих людей, які знають краще, ніж фармацевт.

Dżejkob (безіменний, 91.236.84.) 16 місяців тому

НЕ СЛІД насипати сушені трави з упаковки, тому що відповідне закриття гарантує лікам найкращу якість і відсутність цвілі, яку безпеку і якість дає мені виливати пальці ліки з оригінальної упаковки? Ця перевірка проводиться на підприємствах і при розведенні на ранніх стадіях, а не готового до вживання упакованого продукту.

Відповідь видалено, оскільки: містить невідповідну мову.

Zielarz (безіменний, 188.212.135.) 16 місяців тому

Є вільний ринок - мені не подобається ця аптека, я ходжу в іншу ;) Ціна занадто висока, я йду навіть на 100 км далі, щоб купити дешевший, і нехай вони потім турбуються, що робити, коли це стане ;) Фармацевт вливає в запасну упаковку - я роблю те ж саме ;) Замовник сам вирішує, яку саме послугу він хоче і т.д. Рекомендую аптеки Dr. Max ;) Дешево, без гримас і все в симбіозі з замовником, адже деякі забувають «замовник - наш господар» (реформу з сімейними аптеками - тобто однією аптекою в радіусі 10км не провели)

patk (безіменний, 91.211.100.) 16 місяців тому

@Harry перечитайте рекомендації, на які посилаєтеся. Про те, щоб не відкривати упаковку, не може бути й мови... Написано випускати в заводській упаковці, але ПІСЛЯ ЇЇ ВІДКРИТТЯ і контролю якості висушеної трави! Медична марихуана - це не лікарський засіб, а рецептурна сировина, і фармацевт зобов'язаний ставитися до рецептурної сировини як до рецептурної сировини, періоду.

Harry (безіменний, 5.173.25.) 17 місяців тому

Крім того, я знайшов рекомендації «медицина-марихуана-в-фармації-теорія-і-практика» з e-dtp.pl і є РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ НЕ РОЗПАКОВУВАТИ оригінальну упаковку, тому що кожне відкриття і провітрювання висушеного продукту викликає втрату його якості. І будьте мудрі тут.... до того, як станеться пошкодження... Полюс.

Kuba (безіменний, 5.173.105.) 17 місяців тому

Я б більше не купував у такій аптеці, бо тоді проблема під час поліцейського контролю. Одного разу у мене була перевірка, і я мав, що я висушив себе прямо з аптеки і сказав поліцейському, що добре, що у мене фабрика закрита, тому що в іншому випадку до експертизи я б візелі

Harry (безіменний, 5.173.25.) 17 місяців тому

Так що я повинен розуміти, що з моменту відкриття заводської упаковки провізор несе відповідальність за якість сировини? Бо якщо ні, то навіщо він це робить? У поліцейських і суддів теж бувають «погані дні», не кажучи вже про інші професійні групи. Помилитися може будь-хто, навіть фармацевт. Так що якщо препарат «робить», то на аптечній упаковці, ймовірно, теж слід нанести номер своєї партії і нести відповідальність як за свій продукт. Виробник/імпортер все ще несе відповідальність за продукт? Тому що якщо так, то аптечна упаковка повинна містити весь вміст з заводської упаковки. Або я втрачаю право скаржитися після проходження фармацевта? Якби з цього приводу хоча б зразок був забезпечений в разі скарг, що підлягають збору і споживанню при відсутності скарг на якість - це мало б більше обгрунтування. В іншому випадку це просто засмічує світ більшою кількістю непотрібного пластику. Адже продукт можна відкрити для пацієнта поруч з пацієнтом, зважити і дати в заводській упаковці, щоб процедур стало занадто багато. Що робити, якщо при покупці я перевіряю продукт в аптеці і виявиться, що там багато звичайного листя, а не квітів, скажімо 10%? Я б вважав за краще уникати такої ситуації. Якщо продукт перепакований фармацевтом, чи можу я хоча б вимагати, щоб вміст упаковки було показано мені до здійснення операції? Що робити, якщо з'ясується, що продукт зламався в аптеці, наприклад, під час спекотної погоди не було електрики, а продукт перегрівся і заплісняв? Чи зобов'язаний фармацевт навіть досліджувати препарат на наявність фузаріозу або інших грибків? Було б добре, якби він це зробив. Можливо, продукт зламався ще до того, як потрапив в аптеку. Будь ласка, зрозумійте пацієнтів, що у них є побоювання з приводу різних питань, і порушення заводської упаковки для багатьох жалить з логікою - звідси стільки питань і сумнівів в цій темі. Заздалегідь дякуємо за терпляче надання змістовних відповідей. Проте варто переконатися, що пацієнти відчувають себе доглянутими, ніж в іншому випадку втекли б з країни, наприклад, до сусідів в гонитві за нормальністю, або, що ще гірше, піддавалися впливу неякісного препарату з невідомого джерела. Тому наповнювати нас посиланнями на закони насправді було б доречно, і я здивований, що ця нитка ще не є своєрідним конспектом.

KUBA (безіменний, 89.64.62.) 17 місяців тому

Можливо, я буду говорити :) Мій лікар сенсибілізував мене до такої практики і проінструктував, що в тому випадку, якщо фармацевт хотів би пересипати висушену їжу в іншу ємність, ніж оригінальна, я повинен вам приємно подякувати і пошукати іншу аптеку, тому що в разі перевірок (такі іноді трапляються - я говорю про контроль поліцейських) дуже складно довести, що це не була комбінація сама. Справа, однак, в тому, що я особисто не стикався з такою практикою і завжди в аптеці мені видавали оригінал герметичної упаковки. Користувався різними аптеками (Суперфарм, Слонечна)

Maciej P. (безіменний, 46.204.104.) 17 місяців тому

@Pigularz Показати плюшевого ведмедика - це закон, з якого нібито виникає обов'язок, про який ви пишете. Або ви показуєте конкретну статтю і її зміст, на який посилаєтеся, або ви не пітоль.

Pigularz (безіменний, 176.58.18.) 17 місяців тому

@arte «Пропоную наступного разу зайти в аптеку з прихованою камерою і власною вагою (0,1г) за 50 злотих і зважити вміст при дозуванні сухофруктів». Тільки те, що аптечні ваги коштують 500 злотих в більшу сторону і легалізовані на постійній основі, тому плюшевий ведмедик з такою вагою ви наважитеся на інгредієнти для тіста.

Pigularz (безіменний, 176.58.18.) 17 місяців тому

У нього навіть не право, а обов'язок.

Wata  (безіменний, 89.66.125.) 1 рік тому

Вони безглуздо вкладають пальці всередину і Близнюки штовхають додатковий контейнер на 9zl до кожних 10g. Після ч мене цей контейнер як 10г у мене в оригінальній упаковці? Вала після цілого.

porażkaTotalna (безіменний, 89.76.77.) 1 рік тому

@arte пропоную наступного разу зайти в аптеку з прихованою камерою і власною вагою (0,1г) за 50 злотих і зважити вміст при видачі сухофруктів. Суха начинка? Було б сенс, якби у фармацевта була ємність для розділення доз, наприклад, по 0,25 г кожна. А так фармацевт має оригінальну тару і може насипати самостійно сушену ...

Anna Lewandowska Фармацевта, Редактор

1 рік тому

На початку хотілося б відзначити, що фармацевти - це професійна група з високою професійною етикою. Для цих людей характерна орієнтація на самопочуття пацієнта, велика емпатія, працьовитість і прихильність до цінностей. Це також професія, неодноразово перерахована в авангарді професій, що користуються соціальною довірою. А Кодекс етики фармацевтів Республіки Польща вимагає дотримання принципів загальної етики людини, прав людини, турботи про гідність професії, турботи про пацієнта і поваги, виробленої поколіннями. Випадки навмисного «покладання під стіл» зустрічаються вкрай рідко. Хочеться відзначити, що якщо придбане вами сировину пересипали в іншу ємність, його також зважували, а фармацевт також візуально перевіряв якість сухофруктів. Ці «чужі руки» фармацевта, про які ви пишете, спрямовані на те, щоб гарантувати вам як відповідну вагу, так і відповідну якість куплених сухофруктів. Саме це має на увазі Фармацевтична інспекція, замовляючи поводження з медичною марихуаною, а також фармацевтичною сировиною. Що стосується ваших застережень щодо ваги медичної марихуани, то, звичайно, ви можете подати скаргу в аптеку. Зверніть увагу, однак, на те, що аптечні ваги характеризуються високою чутливістю (до 0,001г). Складно порівняти це зі стандартною кухонної шкалою. Крім того, аптечні ваги проходять процес легалізації регулярно кожні 2 роки. Сподіваюся, що мені вдалося розвіяти ваші сумніви. Також варто звернутися безпосередньо до співробітників аптеки. Напевно, вони із задоволенням пояснять, як працює процес фарширування сухофруктів.

Arte (безіменний, 93.190.37.) 1 рік тому

Пані Анна, в ситуації, коли мої ліки заливають в іншу ємність, чи маю я право вимагати його зважування? Звичайно, в моїй присутності. У мене немає впевненості, що фармацевт щось під стіл не покладе. На що я маю право в такій ситуації? Хотілося б купити заздалегідь упакований 10г. Тому що тоді я впевнений, що їх там так багато. Це підтверджується оригінальною етикеткою. Однак, коли мої ліки проходять через (адже) сторонні руки. Сьогодні я зважила свіжопридбаний препарат, який отримала в аптеці. Я усвідомлюю, що моя вага залишає бажати кращого, але різниця була велика. Занадто великий, на мій недолік. Майже 10% зникли безвісти. Що робити наступного разу? Переважайте препарат в аптеці?

Zetipe (безіменний, 164.127.243.) 1 рік тому

Привіт. Згоден, що це нонсенс і ви спеціально не відповіли і навіть підтвердили гіперфоральність фармацевта. Найстрашніше, що я помітила такий дивний недуга, роблять люди в цих аптеках, де усвідомлення медичної марихуани за принципом чогось допомагає нібито, щось лікує ... Шановні фармацевти без образ, особливо тим, хто дійсно вірить в будь-який сенс наливу, не один пацієнт в Польщі міг би дати вам навчання про ці рослини. Коли гифка прокидається і zacmiesiac 2 , 3 визнає безглуздість відкриття і заливки сушеним, що було упаковано в захисні умови, я сподіваюся, що ви вдаритеся об груди і вибачитеся за безглузду дію, яка шкодить. А скарга на сухофрукти в Польщі – вигадка. Нарешті, ви отримаєте підтвердження відповідності від виробника, це все-таки +-:тому що це рослина, тому хотілося б, щоб ваш фармацевт подав скаргу на сухофрукти. Я знаю, що пишу, тому що я це переробляв. Нормативні акти створюють і інтерпретують людей, тому що соромно по-справжньому зізнатися, тому що часто ці фармацевти також помічають безглуздість заливки, але менеджер сказав :) Чи не так?

Maciej P. (безіменний, 82.180.151.) 1 рік тому

І тиша. Тому я визнаю, що немає ніяких нормативних актів, які б нібито зобов'язували фармацевтів наливати сухофрукти. У зв'язку з тим, що під час цього процесу якість сировини деградує, цю дію можна вважати навіть несумісною з мистецтвом фармації. Шкода, що такі практики рекомендуються на таких порталах.

Maciej P.

1 рік тому

Пані Анна, я взяв на себе свободу аналізу джерел, які ви представили. На жаль, я не знайшов в них відповіді на мій запит пояснити, де ви робите висновок, що (цитата): "Фармацевтична інспекція вимагає [...] розливаючи його в рецептурну упаковку». У разі помилкових міркувань або мого нагляду, будь ласка, вкажіть на помилки і поясніть їх. 1) Положення Міністра охорони здоров'я від 12 жовтня 2018 року про вимоги та відпуск лікарських засобів, харчових продуктів для окремих харчових продуктів та медичних виробів з аптеки: §5, розділ 1 – "[...] де це можливо, візуально перевірте, чи лікарський засіб, продукти харчування для певного харчового використання або медичний виріб не мають характеристик, що свідчать про те, що він сфальсифікований або неналежної якості ... З точки зору можливого контролю якості, мова йде про продукти харчування для конкретного харчового використання та медичні вироби. Не про лікарські засоби. Безпосередньо в цьому регламенті я не бачу більш конкретних положень щодо ММ у вигляді рецептурного препарату, які ми обговорюємо в цій темі. 2) Стаття 96 п. 9 Закону від 6 вересня 2001 року - Фармацевтичне право (Журнал законів 2017 року, пункт 2211, з подальшими змінами 2).) Безпосередньо в цьому регламенті я не бачу більш конкретних положень щодо ММ у вигляді рецептурного препарату, які ми обговорюємо в цій темі. У правових актах, на які ви посилаєтеся, немає інформації, яка (знову ж таки цитується): «Також Фармацевтична інспекція вимагає поводження з медичною марихуаною, як з фармацевтичною сировиною, тобто розливу її в упаковку рецептури». Знову прошу вас вказати будь-які закони / нормативні акти / рекомендації / офіційні рекомендації, згідно з якими ваша заява про необхідність «розлити його в рецептурну упаковку» може вважатися правдивою. Наскільки мені відомо, заводської упаковки достатньо, щоб покрити відповідною наклейкою / картою. Тим більше за рахунок того, що заводська упаковка запечатана, а її нестримність і заливка цієї сировини завжди призведе до значного погіршення її якості. Я не фахівець з фармації і не маю ніякої освіти в цій галузі. Тим не менш, я намагаюся важко і безуспішно знайти офіційні керівні принципи для покриття тез, що пацієнти, які лікують ММ доводиться мати справу з на щоденній основі. На мій погляд, ці заяви не відповідають дійсності і не підкріплені правовими нормами / офіційними рекомендаціями.

Anna Lewandowska Фармацевта, Редактор

1 рік тому

Правовою підставою для призначення рецепта на рецепт рецептурного лікарського засобу є Положення Міністра охорони здоров'я від 12 жовтня 2018 року про вимоги та відпуск лікарських засобів, харчових продуктів спеціального призначення та медичних виробів з аптеки та пункт 9 статті 96 Закону від 6 вересня 2001 року – Фармацевтичне право (Журнал законів 2017 року, пункт 2211, з подальшими змінами 2). Відповідно до §4.1. Рецептурний препарат видається на підставі рецепта. Особа, яка готує рецептурний препарат, використовує: фармацевтичну сировину, схвалену для маркетингу на умовах, викладених у Законі від 6 вересня 2001 року – Фармацевтичний закон. З переліком фармацевтичної сировини можна ознайомитися в медичних реєстрах на сайті МОЗ.

Maciej P.

1 рік тому

Пані Ганно, чи можете ви вказати зміст законів/нормативних актів/рекомендацій, з яких вона б з'явилася (цитата): «Фармацевтична інспекція вимагає поводження з медичною марихуаною, як з фармацевтичною сировиною, тобто розливу її в рецептурну упаковку».

JoeL (безіменний, 89.64.49.) 1 рік тому

Я зіткнувся з подібною практикою. Гість сказав мені повернутися через півгодини, тому що він повинен зважитися ... На моє запитання, з якою метою він хоче наважитися, оскільки упаковка написана так само, як і за рецептом, я чув, що він повинен переконатися, тому що він несе відповідальність за те, що кількість погоджується. Я вам сказав, що за суму, яка відповідає в закритій упаковці, виробник несе відповідальність, а не ON, і якщо він не хоче давати мені запечатану упаковку, я вам дуже дякую і йду. Звичайно, я там нічого не купував. Я знаю, що більше не повернуся туди, тому що мені просто. Припускаю, що розумний фармацевт загортає для себе надлишок сушеного, тому що в упаковці завжди з запасом. Якби я був на вашому місці, я б просто змінив аптеку.

Питання та відповіді користувачів, які надають відгуки про товари, не перевірені для придбання або використання продукту. Компанії часто замовляють анонімні коментарі, щоб сформувати позитивні думки про свою продукцію, або негативні про конкурентів. Тому орієнтуйтеся на інформацію у відповідях фармацевтів в першу чергу.

Пов'язані питання

Фахівців