Welcome to licensed pharmacies in Poland:

Non-prescription medicines delivery across Europe.

Frequently ordered: potency boosters (sildenafil OTC), quit smoking aids.

Bil (Anonymous, 31.60.122.) Warszawa 3 years ago

Why in desmoxanu ad a couple of pensioners do not sit on the couch with their granddaughters only with two big dogs?

Why in the ad desmoxan a couple of pensioners do not sit on the couch with their granddaughters only with two big dogs? Does it show a modern family? Will there be an ad about two homosexuals quitting smoking? Modernity at home and in the yard!

5 answers

* required field

You can drag the photo file here.

* required field

Notify of a new answer.
Other messages will not be sent.
Response removed because: contributes no value to the discussion.

Anna Nowak (Anonymous, 37.47.207.) 2 years ago

Bo emeryci już wychowali swoje dzieci. Nie są od niańczenia dzieci swoich dzieci. To ich czas dla siebie.
A młodych jak nie stać na nianię, to widocznie nie czas na prokreację :)

Anka (Anonymous, 5.174.170.) 3 years ago

Myślę, że to zwyczajnie różne rodziny i tylko dlatego tak jest. Nie ma co doszukiwać się głębszych sensów :)

Kaja (Anonymous, 193.19.165.) 3 years ago

Jak się nazywa ten gość z reklamy Desmoxanu, siwy, siedzibą z żoną na kanapie. Nie wiem z jakim serialem go skojarzyć

MC (Anonymous, 89.64.127.) 3 years ago

Obstawiam, że chodzi o pokazanie dystansu społecznego w dobie epidemii. Co roku szła reklama, na której była liczna impreza, w tym roku nagle nagrali nową, gdzie każdy spędza Sylwestra w gronie domowników. Proste.

Katarzyna Domagała Pharmacist

3 years ago

Pytanie proszę skierować do producenta reklamy Desmoxanu. Farmaceuci to specjaliści w działaniu leków, nie w doborze aktorów do ich reklamy.

User questions and answers that provide feedback about products are not verified for the purchase or use of the product. Companies often order anonymous comments to form positive opinions about their products, or negative ones about competitors. Therefore, be guided by the information in the pharmacists' responses in the first place.

Specialists