wyrób medyczny, test paskowy, Roche
Opakowanie:
Koszyk:
Recepta jest wymagana dla zakupu ze zniżką refundacyjną.
Dotyczy pielęgniarek z odpowiednimi uprawnieniami: po studiach magisterskich lub specjalizacji i wykonanym dodatkowym kursem ordynowania, lub po studiach rozpoczętych w 2015 r. i później.
Jeśli jesteś pielęgniarką, w Ustawieniach możesz włączyć wyświetlanie informacji o ordynowaniu przy produkcie.
Dotyczy pielęgniarek z odpowiednimi uprawnieniami: po studiach min. licencjackich lub specjalizacji i wykonanym dodatkowym kursem ordynowania, lub po studiach rozpoczętych w 2015 r. i później.
Jeśli jesteś pielęgniarką, w Ustawieniach możesz włączyć wyświetlanie informacji o ordynowaniu przy produkcie.
Farmaceuci mogą wystawiać recepty tylko w przypadku potrzeby (zagrożenie zdrowia). Nie próbuj żądać w aptece recepty, aby uniknąć wizyty u lekarza lub gdy on odmówił wystawienia recepty. W przypadku recept farmaceutycznych odpłatność wyniesie 100%, tj. bez zniżki refundacyjnej.
Jeśli jesteś farmaceutą, w Ustawieniach możesz włączyć wyświetlanie informacji o ordynowaniu przy produkcie.
Firma Roche Diabetes Care informuje o rzadkich przypadkach występowania fiolek z testami paskowymi Accu-Chek® Performa, które uległy otwarciu, pozostając w zamkniętym opakowaniu kartonowym. Sytuacja ma miejsce zwłaszcza, gdy opakowania narażone są na działanie wysokiej temperatury i czynniki mechaniczne. Jak informuje producent, w wypadku, gdy po otwarciu zewnętrznego papierowego opakowania pacjent zauważy, iż fiolka z paskami jest otwarta, nie należy stosować pasków, gdyż narażone na wilgoć mogą nie spełniać wymagań jakościowych i fałszować wyniki pomiarów. Uszkodzone opakowanie będę podlegały wymianie. Jak podaje producent w komunikacie: "Firma Roche Diabetes Care zapewni zamienne testy paskowe użytkownikom, którzy kupili fiolki, które otworzyły się w zamkniętym opakowaniu kartonowym. Aby uzyskać zamiennik od firmy Roche Diabetes Care, należy skontaktować się z infolinią firmy Roche Diabetes Care pod numerem 801 080 104. Prosimy o zatrzymanie uszkodzonej fiolki z testami paskowymi w celu jej zwrócenia do Roche po konsultacji z Działem Obsługi Klienta."