Obecnie program informuje że w jednej z aptek w Gdańsku jest ostatnie opakowanie Salofalku 500.
W ubiegły piątek zarezerwowałam w tej aptece dwa opakowania i otrzymałam mejlowe potwierdzenie dokonanej rezerwacji .
Nie udało mi się jednak telefonicznie potwierdzić zamówienia bo w aptece przez pół godziny nikt nie odbierał telefonu
Mimo tego że nie otrzymałam informacji o anulowaniu mojej rezerwacji to próba odebrania leku w sobotę zakończyła się niepowodzeniem. Podobno w aptece pozostały już jedynie opakowania zarezerwowane dla innych osób. Tymczasem wasz program nadal pokazuje że w tej aptece jest jedno opakowanie leku.
Skoro moje zamówienie nie było anulowane prze system to dlaczego lek na mnie nie czekał w aptece skoro zjawiłam się po odbiór w umówionym terminie?
Skoro wymaga się telefonicznego potwierdzenia rezerwacji to dlaczego nikt nie odbiera w tej aptece telefonu?
Rezerwowalam ten lek w tej aptece już drugi raz Za pierwszym razem mi się też nie udało bo nie potwierdziłam telefonicznie tej rezerwacji i farmaceuta z tej apteki anulował mi te rezerwacje.
Skoro wymagane jest telefoniczne potwierdzenie rezerwacji to dlaczego w wiadomości e-mail nie ma informacji że potwierdzenie telefoniczne jest krytycznie wymagane zamiast sugestii że dobrze byłoby to zrobić? Pragnę nadmienić że rezerwowalam ten lek już w dwóch innych aptekach i tam takich problemów z rezerwacją i odbiorem leku nie było.
* pole wymagane
* pole wymagane
Katarzyna Domagała Farmaceuta
3 lata temu
Dziękuję za zgłoszenie, przykro nam, że nie udało się odebrać zarezerwowanego leku. Proszę o podesłanie emaila z potwierdzeniem rezerwacji na kontakt@gdziepolek.pl, żebyśmy mogli wyjaśnić sytuację z apteką.